You are currently viewing تصمیمات من در سال 2024 برای سال آینده

تصمیمات من در سال 2024 برای سال آینده


من سوالات طراحی زیادی از شما بچه ها دریافت می کنم، اما در مورد بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی من مانند ازدواج، وبلاگ نویسی، مادر شدن، مد – واقعاً همه دسته ها سؤالاتی دریافت می کنم! بنابراین، من به پرسش های شما رسیدگی می کنم “از کیسی بپرس” مجموعه ای از پست های وبلاگ که هر ماه یا بیشتر به سوالات شما پاسخ می دهند.

از کیسی بپرس

برای تعطیلات بیشتر در سال 2024 برنامه ریزی کنید

اگر می خواهید پست های قبلی Ask Casey را بررسی کنید، همه آنها را پیدا خواهید کرد درست همین جا.

پیوند پایین پست به من کمک کرد تا همه چیز را سازماندهی کنم تا بتوانم به آرامی سوالات شما را بررسی کنم. بنابراین اگر امروز سوال دیگری دارید، فراموش نکنید که آن را در زیر ارسال کنید.

نکته برای کیسی 2013

کتاب DIY در سال 2014
کتاب بازی DIY در سال 2014
دوست داری به خودت که “به تازگی یک وبلاگ راه انداخته” چی بگی؟

اوه مرد، این سوال خوبی است و مرا به فکر واداشت. من وبلاگ را در سال 2013 راه اندازی کردم. در شغلی کار می کردم که دوستش نداشتم و هر روز در دفتر کمی حوصله داشتم. من آدمی نیستم که حوصله‌ام سر برود، بنابراین در نهایت The DIY Playbook را شروع کردم، که بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.

آپارتمان من در شیکاگو
آپارتمان من در شیکاگو – 2014

من در آن زمان 25 ساله بودم و با فین که در آن زمان دوست پسر من بود زندگی می کردم. نمی‌توانستم تصور کنم که یازده سال بعد در جایی که امروز هستم باشم. در مورد توصیه ای به این کیسی جوان، احتمالاً به او می گویم که کمی بیشتر از زندگی لذت ببرد. بیشتر ساعات بیداری ام را صرف کار می کردم – در طول روز در کار روزانه و سپس شب ها و آخر هفته ها در وبلاگ. من به بسیاری از فعالیت های اجتماعی سرگرم کننده (چه نوع 25 ساله ای این کار را انجام می دهد) نه گفتم، زیرا نمی خواستم شنبه ای را که می توانستم پروژه ای انجام دهم یا روی سایت کار کنم، تلف کنم.

شریک وبلاگ نویسم، بریجت، و من با هم خیلی خوش گذشت. آن روزها را با عشق به یاد دارم. در آن زمان ما برای وبلاگ خیلی سفر کردیم، به سفرها و کنفرانس‌های برند رفتیم و هنوز آن روزها را به یاد داریم. ما هنوز بچه نداشتیم، بنابراین فرار کردن و تفریح ​​کردن آسان بود. من به خود کوچکترم می گویم که از هر دقیقه لذت ببرد.

به روز رسانی وبلاگ نویسی در کتاب راهنمای DIY

اگر بخواهم توصیه عملی به او کنم، به کیسی جوان می گویم که سئو را از پایه یاد بگیرد. من در حال حاضر در حال بررسی برخی از این پست های وبلاگ قدیمی در سال های 2013 و 2014 هستم و آنها را حذف می کنم زیرا بسیار رقت انگیز هستند. اگر آنچه را که اکنون در مورد سئو می دانم می دانستم، این وب سایت در مکان بهتری قرار می گرفت! اما بسیاری از این خرد از زمان و تمرین ناشی می شود.

افکاری در مورد سال آینده

بیایید گالری پلکان جدید من را در زیرزمین ما ببینید
چه احساسی دارید؟ آیا برای سال پیش رو هیجان زده هستید؟

بیشتر سال‌ها سعی می‌کنم کلمه‌ای را برای جمع‌بندی چگونگی گذراندن ۱۲ ماه آینده انتخاب کنم. امسال این کلمه را انتخاب کردم “آهسته. تدریجی.” وقتی به فین گفتم خندید. حدس می‌زنم به این دلیل است که من هرگز آدم خیلی کندی نبوده‌ام. با این حال، این سال گذشته بدنم مجبورم کرد که باریک شوم و در نهایت از آن خوشم آمد. هدف من این است که تا حد امکان آهسته را در آغوش بگیرم و حضور داشته باشم. من این نقل قول را در دفترم ثبت کردم تا در خط مقدم باقی بماند…

“اگر همیشه برای لحظه بعدی مسابقه می دهید، برای لحظه ای که در آن هستید چه اتفاقی می افتد؟”

امسال هم برای من ابهامات زیادی به همراه دارد. همانطور که در موردش نوشتم پست “اهداف در خانه” من اوایل این ماه هیچ پروژه بزرگی برای خانه برنامه ریزی نکرده ام. وقتی کل کسب و کار شما به مردم آموزش می دهد که چگونه کارها را در خانه انجام دهند کمی ترسناک است. با این حال، همانطور که در این پست، من حاضر نیستم با عجله وارد یک خانه جدید شوم یا فقط به خاطر محتوا نقل مکان کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا سرعتم را کم کنم و بی‌اطمینانی آینده‌ام را بپذیرم، که برای برنامه‌ریزی نوع A مثل من می‌تواند فوق‌العاده سخت باشد!

برنامه های خانوادگی برای سال

ساحل کنار دریا
سفر دریایی در سال 2022
خانواده فین در سال 2024 چه می کنند؟

در حالی که برنامه های کاری من نامشخص است، برنامه های خانوادگی من نامشخص است. ماه آینده یک سفر دو هفته ای به فلوریدا برنامه ریزی کرده ایم. مادرم دوباره برای کل ماه فوریه (آی!) خانه اجاره می‌کند، بنابراین ما به آنجا می‌رویم تا از آفتاب و گرما لذت ببریم. این سومین سالی است که از منطقه ساحلی و آبرنگ بازدید می کنیم و آن را دوست داریم. شما می توانید در مورد آن بیشتر بخوانید این پست قبلی وبلاگ.

من راهنمای هدیه تعطیلات 2023 خود را به اشتراک می گذارم

من ممکن است دوباره تابستان را تعطیل کنم تا در کنار بچه ها باشم و سپس روری پیش از K 4 را در مدرسه محلی ما در پاییز شروع کند. فین و من دهمین سالگرد ازدواج خود را در اکتبر جشن می گیریم، بنابراین امیدواریم که برای آن سفری داشته باشیم. ما هنوز مکانی را تعیین نکرده ایم، اما شما را در جریان خواهم گذاشت!

خرید زمستانی و هدایای کریسمس

آیا خریدهای جدید و سرگرم کننده برای هدیه زمستانی یا کریسمس که می خواهید به اشتراک بگذارید؟

ما داریم این دیجیتال قاب برای کریسمس و نمایش آن در کنسول جلو ما. بچه ها وسواس دارند!! فضای ذخیره‌سازی نامحدودی دارد، بنابراین من صدها عکس خانوادگی را در آن آپلود کرده‌ام و بچه‌ها آن را بسیار سرگرم‌کننده می‌دانند. آن‌ها بچه‌های کوچک شیرین خود را با یک میان وعده در مقابل آن پارک می‌کنند و خاطرات را تماشا می‌کنند. من به شدت توصیه می کنم برای خانه خود تهیه کنید.

از فین یک گردنبند نقره ای شیک خواستم که بتوانم هر روز آن را بپوشم و او مرا گرفت این یکی. برای لایه بندی یا به تنهایی مناسب است.

در ماه دسامبر، یک سرویس اجاره لباس جدید به نام راه اندازی کردم نوولی. من در یک حمام بچه بودم و یکی از دوستان یک کت دوست داشتنی پوشیده بود. او به من گفت که آن را برای یک ماه از جایی به نام اجاره کرده است نوولی. 99 دلار در ماه است و شما شش شماره برای کل ماه دریافت می کنید. می‌توانید آن‌ها را تا جایی که می‌خواهید بپوشید و بعد از اتمام کار، آن‌ها را پس بفرستید. یا اگر قطعه ای را دوست دارید، می توانید آن را با تخفیف خریداری کنید.

تصمیمات 2024 برای پوشیدن لباس های سرگرم کننده تر
من شلوار چرمی پوشیده ام و احساس می کنم خیلی مد روز هستم!

من در ماه دسامبر مراسم و مهمانی های زیادی برای شرکت داشتم و در نهایت چند مدل جذاب برای پوشیدن اجاره کردم که لزوماً برای خودم نمی خریدم، مانند شلوار کرفس آبی و شلوار چرمی! این یک راه سرگرم کننده برای من بود که سبک ها را بدون تعهد کامل امتحان کنم. جعبه ژانویه من به تازگی وارد شده است و من عاشق قطعات موجود در آن هستم.


من فقط یک آرایش زمستانی انجام دادم و آن را برداشتم این پالت سایه چشم جدید (براق و دوست داشتنی) برق لب چسبنده نیست موس این به موهای نازک من مقداری حجم می دهد و دوباره سطح می کند رژگونه کرم مورد علاقه منو ریمل مورد علاقه من.

کمک برای ابزارهای برقی

نحوه استفاده از مته برقی
آیا آموزش استفاده از ابزار برقی دارید؟

من یک آموزش عمیق در مورد نحوه استفاده از مهمترین ابزار برقی – مته تهیه کردم. میتونی پیدا کنی راهنمای جامع در اینجا.

من در فکر انجام پست های مشابه در مورد نحوه استفاده از اره و تفنگ میخی بودم. آیا ابزار دیگری که دوست دارید من خراب کنم؟ من در بهار امسال یک سری جدید Homeowner Basics برنامه ریزی می کنم، و این ممکن است مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن این نکات ابزار برقی باشد.

اولویت بندی پروژه های خانگی

لذت بردن از اتاق خواب مدرن ارگانیک ما
وقتی زمان، انرژی و پول محدود است، چگونه پروژه های خانه را اولویت بندی کنم؟ من می خواهم همه چیز را انجام دهم!

این سوال میلیون دلاری است و من می دانم که این دنبال کننده از کجا می آید. وقتی خانه فعلی مان را خریدیم، می توانستم خط پایان را در ذهنم به تصویر بکشم و می خواستم همه کارها را انجام دهم! با این حال، مدام به خودم یادآوری می کردم که خانه یک شبه ظاهر نمی شود. این یک روند کند است. چهار سال طول کشید تا این خانه را تمام کنیم و این کار تمام وقت من است!

من اغلب به مردم مراجعه می کنم این پست وبلاگ که نکات مهم من را برای شروع پروژه های بعد از خرید خانه بیان می کند. این پروژه‌هایی را که معمولاً به شما پیشنهاد می‌کنم به‌سرعت با آن‌ها مقابله کنید و آن‌هایی را که توصیه می‌کنم به تعویق بیندازید، تشریح می‌کند. به طور کلی، من فکر می کنم هوشمندانه است که برای بازسازی حمام و آشپزخانه صبر کنید تا مدتی در یک فضا زندگی کنید. قبل از اینکه تازه شروع کنید، می خواهید بدانید که چگونه از اتاق استفاده می کنید و هر نقطه دردناکی دارد. همچنین راه خوبی برای صرفه جویی در مورد چیزهایی است که می خواهید.

اگر می خواهید برنامه ای برای اولویت بندی پروژه های خانه داشته باشید، پیشنهاد می کنم از فضاهایی که بیشتر استفاده می کنید شروع کنید. بسیاری از افراد از اتاق خواب خود غافل می شوند تا روی قسمت های قابل مشاهده تر خانه تمرکز کنند، اما من فکر می کنم باید به اتاق خواب خود مقداری TLC بدهید. این اتاقی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید و باید مکانی آرام باشد.

اخیراً نوشتم که آیا در حال نقل مکان به یک خانه معمولی سازنده هستید این پست وبلاگ با 13 ایده DIY برای افزودن شخصیت به خانه شما. بسیاری از اینها زمان یا هزینه زیادی برای پیاده سازی نیاز ندارند.

سوالات خود را ارسال کنید

سوالی دارید که می خواهید در پست بعدی وبلاگ Ask Casey به آن پاسخ دهم؟ آن را بفرست درست همین جا.



Source link