You are currently viewing چگونه یک نوار صبحانه تاشو برای آشپزخانه خود بسازید

چگونه یک نوار صبحانه تاشو برای آشپزخانه خود بسازید


مهم نیست که خانه شما چقدر بزرگ است، به نظر می رسد که شما هرگز فضای کافی برای ذخیره سازی، آشپزی، غذا خوردن و غیره ندارید. به نوعی، هرگاه فضای کمی برای یکی از این کارها ایجاد کنید، همیشه چیزی در انتظار پر کردن آن است و زمانی که در جای خود قرار گیرد، باقی می ماند.

وقتی صحبت از کار در آشپزخانه و تهیه غذا می شود، اغلب تخته های برش روی اجاق ها و غیره قرار می گیرند. یا زمانی که شام ​​می خورید، اغلب به این معنی است که تنها گزینه بشقاب شما روی کاناپه است.

برای حل این مشکل و اطمینان از اینکه همیشه یک میز واقعی برای نشستن و غذا خوردن دارید، یک راه حل عالی یک نوار صبحانه تاشو یا کشویی است. از آنجایی که یک میز مانند این تاشو است، به اندازه کافی طولانی نمی ماند تا چیزها روی آن چیده شوند، و همچنین در حالی که تا می شود، اگر فضا محدود باشد، مانعی ندارد، راه حلی عالی در هر مسیر.

با در نظر گرفتن موارد فوق، در این راهنمای DIY به شما نشان خواهیم داد که چگونه میله صبحانه تاشو یا سطح کار کشویی خود را بسازید.

چگونه یک میز صبحانه تاشو یا میز کار بسازیم

ساختن یک سطح کار اضافی یا بار صبحانه یک کار DIY نسبتاً ساده است و هر کسی که کمی تجربه خود را انجام دهد می تواند انجام شود. تنها جنبه دشوار این پروژه یافتن یک قطعه اضافی از میز کار برای مطابقت با میز کار موجود بود.

خوشبختانه، وقتی صحبت از دسکتاپ به میان می‌آید، طرح‌ها تمایل زیادی به تغییر ندارند، و اگرچه ممکن است نتوانید مطابقت دقیقی پیدا کنید، تقریباً مطمئن هستید که چیزی بسیار نزدیک پیدا خواهید کرد.

نوار صبحانه یا سرفیس جدید شما کجا خواهد رفت؟

قبل از نصب میزهای کار کشویی جدید یا میله های صبحانه، اولین کار این است که تصمیم بگیرید سطح جدید شما کجا باشد.

در حالت ایده‌آل، این کار در برابر یک میز یا سطح کار موجود در منطقه‌ای با فضای زیادی در اطراف آن برای تسهیل کار یا نشستن است.

همچنین، یک نکته دیگر جهت گیری نوار صبحانه جدید شما است، مانند اینکه آیا آن را با استفاده از طول میز کار یا عرض آن قرار می دهید.

منظور ما این است که آیا قطره جدید را روی سطح موجود در امتداد عرض 600 میلی متری یا طول کامل آن، معمولاً 2 متر، 3 متر یا 4 متر به پایین می برید.

در بیشتر موارد، این با توجه به شکل دسکتاپ مورد استفاده شما تعیین می شود. اکثر میزهای لمینت استاندارد یا لبه های مربعی یا گرد (در جلو گرد) هستند و همراستایی یک لبه مربعی با لبه گرد می تواند کمی عجیب و غریب و نامناسب به نظر برسد، اما اگر این موضوع شما را آزار نمی دهد، می توانید هر چیزی را که هست تراز کنید. لبه ها لطفا

دسکتاپ موجود با منوی کشویی پیوست شده است

دسکتاپ موجود با منوی کشویی پیوست شده است

دسکتاپ مطابق منبع

یکی از سخت ترین بخش های این پروژه DIY انتخاب نوع دسکتاپ یا سطحی است که برای منوی کشویی استفاده می کنید. تقریباً در همه موارد، واضح ترین گزینه این است که سطحی را انتخاب کنید که با سطوح موجود شما مطابقت داشته باشد، و در بیشتر موارد، احتمالاً این همان کاری است که می خواهید انجام دهید.

اگر آشپزخانه شما نسبتاً جدید است (5 سال گذشته یا بیشتر)، پیدا کردن یک قطعه کار برای مطابقت با سطوح کار فعلی شما نباید مشکل ساز باشد.

با این حال، مدها و سلیقه ها مانند باد تغییر می کند، و اگر آشپزخانه شما کاملا قدیمی است، به احتمال زیاد طراحی خاص شما از مد افتاده است و بنابراین متوقف شده است، بنابراین مگر اینکه به اندازه کافی خوش شانس باشید که تامین کننده ای را پیدا کنید که “جدید” را حمل کند. استوک قدیمی ” یا طرح‌های قدیمی را بازتولید می‌کند که خوش شانس نیستید.

در این مورد شما چند گزینه دارید، اولین گزینه این است که تمام دسکتاپ های موجود خود را تغییر دهید تا مطابقت داشته باشند یا طرح، طرح رنگ و غیره را پیدا کنید که تا حد امکان با دسکتاپ موجود شما مطابقت داشته باشد و از آن استفاده کنید.

در بیشتر موارد، مورد دوم به دلیل هزینه تغییر تمام سطوح کاری موجود فقط برای مطابقت با منوی کشویی اضافی جدید، محبوب ترین انتخاب است.

در پایان روز، هیچ پاسخ درست یا غلطی در اینجا وجود ندارد، فقط آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. در مثال ما در اینجا، از آنجایی که میزهای کار موجود از چوب سخت هستند، تطبیق آنها بسیار آسان بود.

یک شمارنده کشویی برای مطابقت با سطح کار موجود

یک شمارنده کشویی برای مطابقت با سطح کار موجود

تصمیم بگیرید که سطح شما چقدر بزرگ باشد

وظیفه بعدی این است که تصمیم بگیرید سطح کار جدید شما چقدر بزرگ باشد. در بیشتر موارد این طول خواهد بود زیرا تقریباً همه میزهای کار 600 میلی متر عرض دارند، بنابراین مگر اینکه نیاز به عرض میز کار کمتر از 600 میلی متر داشته باشید، فقط باید تصمیم بگیرید که چه مقدار از میز کار فعلی شما به سطح جدیدی که می خواهید متصل شود. پوشش دادن.

در مورد مثال ما در اینجا، از آنجایی که سطح کاری موجودی که به آن وصل می کنیم بسیار کوچک است، اتصال قطره ای خود را فقط 450 میلی متر عرض می کنیم.

برای به دست آوردن حداکثر فضای قابل استفاده در مثال ما در اینجا، بخش قطره را در عرض استاندارد آن 600 میلی متر نگه داشته ایم.

نکته دیگر در اینجا این است که شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ارتفاع کافی در سطح کار موجود دارید تا بخش ریزش جدید شما واقعاً بدون کثیف شدن کف سقوط کند.

تقریباً در همه موارد شما باید خوب باشید زیرا بیشتر میزهای کار بین 850 میلی متر تا 900 میلی متر ارتفاع دارند، بیش از اندازه کافی برای افت 600 میلی متری.

وقتی دقیقاً تصمیم گرفتید که نوار صبحانه کشویی جدید یا سطح کارتان چقدر بزرگ باشد، کار بعدی این است که آن را به اندازه کوچک کنید. اگر از میز کار چوب جامد استفاده می کنید، این کار را می توان با استفاده از اره دستی انجام داد (نحوه برش چوب با اره دستی، موزاییک () یا اره مدور ().

با این حال، اگر از میز کار لمینت استفاده می‌کنید، کمی مشکل‌تر است، زیرا نمی‌خواهید هنگام برش سطح لمینت را برش دهید، ترک بخورید یا تراشه کنید. برای جلوگیری از این اتفاق اگر از اره مدور استفاده می کنید، مطمئن شوید که میز کار خود را وارونه کرده و از لبه پشتی برش دهید تا از باد کردن تیغه چرخان جلوگیری شود.

اگر قصد استفاده از اره دستی را دارید، بهترین روش برای ایجاد یک برش مستقیم و یکنواخت این است که خط برش را علامت بزنید و سپس چند تکه چوب مستقیم را در دو طرف خط برش ببندید و حدود 2 میلی‌متر فاصله بگذارید تا تیغه برش بخورد. بالا و پایین را پایین بیاورید تا یک راهنمای کانال ایجاد کنید و سپس به سادگی بین خطوط راهنما برش دهید.

پس از برش، از سنباده یا تکه سنباده مناسب استفاده کنید، تمام لبه ها و گوشه ها را بچرخانید و آنها را اریب کنید تا هیچ نوک تیز و تیزی که باعث آسیب شود وجود نداشته باشد.

بارتوپ کشویی به طول 450 میلی متر بریده شده است

بارتوپ کشویی به طول 450 میلی متر بریده شده است

لولاها و میز/میز کار را در جای خود محکم کنید

با برش سطح جدید قطره ای شما به اندازه صحیح، وظیفه بعدی این است که آن را در بالای سطح کار موجود ثابت کنید.

برای انجام این کار از 2 لولای جلویی چهار اینچی استفاده می کنیم زیرا آنها مساحت و فضای زیادی را برای تعمیر فراهم می کنند.

برای قفل کردن آنها در جای خود، سطح جدید قطره را برگردانید و سپس 2 اینچ را در دو طرف اندازه بگیرید و علامت بزنید. لبه هر لولای تکیه گاه توسط هر یک از این علامت ها ثابت می شود.

اولین لولا خود را روی علامتی که در بالا ایجاد کردید قرار دهید و مطمئن شوید که بند انگشت های لولا (قسمت های استوانه ای قفلی که پین ​​از آن عبور می کند) از لبه پشتی آویزان است و سپس هر سوراخ ثابت را با مداد علامت بزنید.

لولا را در یک طرف قرار دهید و سپس از یک مته 2 میلی متری برای سوراخ کردن چند سوراخ استفاده کنید، مراقب باشید که بیش از حد سوراخ نکنید و سطح بالایی را سوراخ نکنید.

پس از سوراخ کردن، لولا را در جای خود قرار دهید و از پیچ های چوبی مناسب برای محکم کردن لولا در جای خود استفاده کنید. در این مورد ما از پیچ های چوبی 8×20 میلی متری استفاده کردیم زیرا سطح کاری که استفاده می کردیم تنها 28 میلی متر عمق داشت.

موارد بالا را برای لولای دوم تکرار کنید.

هنگامی که نوار صبحانه کشویی جدید در جای خود قرار گرفت، اکنون می توانید آن را روی میز کار فعلی خود ثابت کنید. برای این کار، یک جفت دست دوم بگیرید تا منوی کشویی را دقیقاً در موقعیتی که می‌خواهید ثابت شود نگه دارد، سپس زیر آن خزیده و بند انگشت‌های لولا را طوری قرار دهید که کمی روی لبه میز کار آویزان شوند، و مطمئن شوید که هر دو لولا ثابت هستند. دقیقاً تراز کنید و سپس از طریق هر سوراخ ثابت در هر لولا علامت بزنید.

پس از علامت گذاری مجدد، در هر کدام یک سوراخ پایلوت دریل کنید، مطمئن شوید که بیش از حد عمیق سوراخ نکنید، و سپس هر لولا را با استفاده از پیچ های چوبی مناسب از طریق هر سوراخ ثابت پیچ کنید.

نوار صبحانه کشویی که روی پیشخوان موجود نصب شده است

نوار صبحانه کشویی که روی پیشخوان موجود نصب شده است

پای تکیه گاه را وصل کنید

یکی از آخرین کارها در حال حاضر این است که پایه نگهدارنده مرکز تلسکوپی را در جای خود ثابت کنید که قطره را به صورت عمودی و همسطح با سطح موجود شما نگه می دارد. روش‌ها و راه‌حل‌های مختلفی برای این کار وجود دارد و در مثال ما در اینجا از یک پایه نگهدارنده تلسکوپی استفاده می‌کنیم که از Ikea خریداری کرده‌ایم، اگرچه محصولات مشابه از خرده‌فروشی‌های مختلف و فروشگاه‌های آنلاین موجود است.

برای تثبیت ساق در جای خود، ابتدا از لبه جلویی حدود 200 میلی‌متر در اطراف مرکز اندازه بگیرید و سپس مرکز را در امتداد عرض قطره به پایین اندازه‌گیری کرده و علامت بزنید و در نهایت نقطه تلاقی دو خط را علامت بزنید. مرکز پای تکیه گاه شما روی این نقطه ثابت می شود.

هنگامی که علامت گذاری شد، پای تکیه گاه خود را در جای خود قرار دهید و مطمئن شوید که با استفاده از یک متر نوار در مرکز پهنای کشویی قرار دارد. پس از قرار گرفتن، تمام سوراخ های ثابت را علامت بزنید، سوراخ های پایلوت را دریل کنید و سپس پایه تکیه گاه را در جای خود ثابت کنید.

یک پایه نگهدارنده که در قسمت زیرین یک نوار صبحانه کشویی یا میز کار ثابت شده است

یک پایه نگهدارنده که در قسمت زیرین یک نوار صبحانه کشویی یا میز کار ثابت شده است

هنگامی که آن را ثابت کرد، آن را فشار دهید تا کف زمین را لمس کند و قبل از قفل کردن آن مطمئن شوید که قسمت افتادن آن هم سطح است، سپس بایستید و از کار مفید خود لذت ببرید و تحسین کنید!

نوار صبحانه یا میز کار به پایان رسید

نوار صبحانه یا میز کار به پایان رسید

میز کار کشویی یا نوار صبحانه پایان

هنگامی که تمام کارهای ساخت و ساز اولیه را برای نوار صبحانه کشویی جدید خود تکمیل کردید، چند کار تکمیلی وجود دارد که باید تکمیل شود.

اگر استفاده از لمینت را انتخاب کرده اید، تغییرات سطح کار به این صورت است که لبه های خالی دارید که می تواند با پوشش و تکمیل انجام شود.

اگر چنین است، پروژه ما را در اینجا بررسی کنید در مورد نحوه نصب نوارهای لبه روی میز برای اطلاعات در مورد نحوه تکمیل این لبه های خالی.

با این حال، اگر میز کار چوب جامد را انتخاب کرده اید، برای اطمینان از اینکه در شرایط عالی باقی می ماند و مقاوم در برابر آب و لکه باقی می ماند، باید آن را با یک روغن دانمارکی با کیفیت مناسب درمان کنید. این کار باید هر چند ماه یکبار تکرار شود.

سطح سقوط را با روغن دانمارکی درمان کنید

سطح سقوط را با روغن دانمارکی درمان کنید

ساختن یک میز کار کشویی یا میز صبحانه در آشپزخانه یک راه فوق العاده برای اضافه کردن یک سطح غذا یا آماده سازی اضافی است و می توان آن را به راحتی جمع کرد تا فضای بسیار مورد نیاز را در یک منطقه تنگ هدر ندهید.

تمام محتوای پروژه نوشته و تولید شده توسط بنیانگذار دکتر DIY و متخصص فناوری ساختمان.



Source link