You are currently viewing نحوه تعیین تاریخ انقضا محصولات آرایشی خانگی

نحوه تعیین تاریخ انقضا محصولات آرایشی خانگی


وقتی محصولات زیبایی خود را درست می کنید، تاریخ انقضای چاپی برای مراجعه وجود ندارد. دانستن اینکه چه زمانی باید محصولات خود را نگه دارید یا پرتاب کنید، می تواند در وهله اول باعث شود مردم در مورد ایجاد محصولات خود کمی عصبی شوند، اما واقعاً آنقدرها هم پیچیده یا ترسناک نیست (قول می دهم!). در اینجا نحوه اطلاع از تاریخ انقضای محصولات زیبایی که در خانه تهیه می کنید، آمده است.

تاریخ انقضای محصولات زیبایی، ریختن پماد

یکی از فعالیت های مورد علاقه من تعامل با تمام نظرات پست های وبلاگم است. گاهی اوقات اینها نظرات شگفت انگیزی در مورد باغ شخصی شما یا تفکر در مورد طبیعت هستند، در حالی که گاهی اوقات آنها سؤالاتی برای وبلاگ هستند.

و وقتی سوال میپرسی دوست دارم! من همیشه حاضرم به روشن شدن مسائل کمک کنم یا به شما اجازه دهم مغزم را انتخاب کنید.

یکی از سوالاتی که از من در مورد دستور العمل های زیبایی یا تمیز کردن DIY من پرسیده می شود این است چگونه تاریخ انقضای محصولات زیبایی را بفهمیم. بنابراین من می خواستم آن را برای شما تجزیه کنم زیرا بستگی به مواد استفاده شده دارد.

در اینجا آنچه باید در مورد ماندگاری لوازم آرایشی خانگی بدانید آورده شده است.

تاریخ انقضا محصولات زیبایی بدون آب

اگر محصولی آب در لیست مواد تشکیل دهنده نداشته باشد، مانند محصول من مرهم و پمادتو می توانی از کوتاه ترین زمان ماندگاری مواد خود استفاده کنید. محصول نهایی تا زمانی که اولین تاریخ انقضای موادی که استفاده می کنید دوام خواهد داشت.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم شما بالم لب درست کن با موم زنبور عسل، کره کاکائو و دانه های انگور. از بین این مواد، کره کاکائو زودترین زمان ماندگاری را دارد. حتی اگر موم زنبور عسل و روغن هسته انگور دوام بیشتری داشته باشند، ماندگاری بالم لب مانند کره کاکائو خواهد بود.

استفاده از اولین تاریخ انقضا یک قانون سرانگشتی است، اما از عقل سلیم خود نیز استفاده کنید. اگر بوی عجیب و غریبی دارد یا ظاهر خوبی ندارد، آن را دور بیندازید. من می دانم که وقتی خودتان محصولاتی را می سازید، از تمام وقت و پولی که برای آنها صرف می کنید به آنها وابسته می شوید. اما هرگز ارزش ریسک کردن را ندارد. فقط آن را دور بریزید!

تاریخ انقضای محصولات آرایشی و بهداشتی با آب

وقتی شروع به کار با آب می کنید، این یک بازی کاملاً دیگر است. هر چیزی که در آن آب باشد فقط چند روز دوام می آورد. آب باعث رشد باکتری در آن می شود و فقط برای چند روز مفید است مگر اینکه مواد نگهدارنده اضافه کنید.

مثلا مال من اسکراب شکر به خودی خود خوب است زیرا فقط شکر و روغن است. اما هنگامی که در حمام یا دوش گرفتن دست های مرطوب خود را به آن اضافه کنید، اسکراب شکر فقط یک هفته دوام خواهد داشت.

در ضمن لوسیون منیزیم من آب داره ولی من دارم لوسید را به عنوان نگهدارنده اضافه کرد. سپس لوسیون حدود شش ماه ماندگاری دارد.

نحوه ماندگاری محصولات زیبایی DIY

شما می توانید عمر مفید محصولات مبتنی بر آب را بدون مواد نگهدارنده، مانند با نگهداری آنها در یخچال. درست مانند غذای ما، سرما به کاهش رشد باکتری ها کمک می کند و محصول را برای مدت طولانی تری خوب نگه می دارد.

محصولات با گیاهان تازه یا خشک

بسیاری از دستور العمل های من از خواص درمانی گیاهان باغ من استفاده می کنند. و تقریباً همه از گیاهان خشک استفاده می کنند. وقتی ابتدا گیاهان را خشک می کنید، رطوبت را از بین می برید (همچنین به عنوان آب شناخته می شود) که باعث تجزیه محصول و رشد باکتری هایی می شود که می تواند باعث خراب شدن محصول شود.

نگاهی بیاندازید راهنمای من برای خشک کردن گیاهان برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های مختلفی که می توانید این کار را انجام دهید.

یک استثنای بزرگ زمانی است که من استفاده می کنم بادرنجبویه. خواص درمانی را فقط از بادرنجبویه تازه می توانید دریافت کنید. تازه ازش استفاده میکنم اسپری پاک کننده مورد علاقه من، بالم لب برای آفتو مال من را بساز صابون.

ماندگاری عطر چقدر است؟

مردم همچنین دوست دارند بپرسند این عطر روی محصولات، به خصوص صابون ها و بمب های حمام چقدر ماندگاری دارد. با گذشت زمان، بو و رنگ به طور طبیعی محو می شود. روغن های ضروری در هوا پخش می شوند.

برای حفظ عطر محصولات خود، آنها را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. این به ماندگاری روغن های ضروری کمک می کند.

اما اگر محصولی با عطر گل رز و محصولی با عطر نعناع را در یک سطل نگهداری کنید، همه چیز شبیه بوی غالب‌تر نعناع خواهد بود. طعم ها را جدا نگه دارید وگرنه طعم ها مخلوط می شوند.

سوالات متداول تاریخ انقضا برای محصولات مراقبت از پوست

آیا محصولات مراقبت از پوست طبیعی منقضی می شوند؟

بله به تاریخ انقضای ذکر شده در لیست مواد تشکیل دهنده مراجعه کنید. زودترین تاریخ انقضا، تاریخ انقضای مراقبت از پوست است. اگر محصول شما حاوی آب و بدون مواد نگهدارنده باشد، فقط چند روز قبل از اینکه باکتری ها شروع به تجزیه آن کنند مفید خواهد بود.

بهترین راه برای نگهداری محصولات مراقبت از پوست خانگی چیست؟

همیشه اقلام را در یک ظرف دربسته با درب قرار دهید. هدف شما حفظ طعم و اطمینان از اینکه محصول بد نمی شود است. دور نگه داشتن رطوبت و گرد و غبار از محصول شما بهترین راه برای افزایش ماندگاری لوازم آرایشی DIY شما است.

چگونه می توان لوازم آرایشی خانگی را تازه نگه داشت؟

نگهداری محصولات در یخچال به افزایش عمر محصولات شما کمک می کند زیرا رشد باکتری ها را کند می کند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که محصول شما حاوی آب و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده باشد. محصولات بدون آب نباید در یخچال نگهداری شوند.

اطلاعات ضروری تر زیبایی DIY.

یک تصویر برای راهنمای زیبایی طبیعی و تاریخ انقضای محصول آپلود کنید



Source link